Powrót
Zwiększenie przepustowości wybranych linii kolejowych poprzez optymalizację urządzeń sterowania ruchem kolejowym i układów stacyjnych
W RAMACH PROJEKTU REALIZOWANE SĄ NASTĘPUJĄCE ZADANIA:
- Odbudowa mijanki na lk 70 na szlaku Chmielnik - Grzybów
- Poprawa przepustowości na linii nr 8 na odcinku Kozłów-Kraków
- Prace na lk 14 na odc Leszno-Głogów w ramach zwiększenia przepustowości
- Przebudowa rozjazdów nr 49 i 51 w st Warszawa Rembertów
- Zabudowa dodatkowych rozjazdów na st Bednary w celu poprawy przepustowości na lk 15
- Zabudowa samoczynnej blokady liniowej na linii kolejowej nr 545
- Zwiększenie przepustowości na st Warszawa Główna Towarowa oraz na liniach przyległych
- Zwiększenie przepustowości na wybranych stacjach linii 353 na odc Poznań - Inowrocław
- Zwiększenie przepustowości wybranych linii kolejowych IZ Ostrów Wlkp
- Zwiększenie przepustowości wybranych linii kolejowych poprzez optymalizację urządzeń srk i układów stacyjnych - Region Śląski
- Zwiększenie przepustowości wybranych linii kolejowych poprzez optymalizację urządzeń srk i układów stacyjnych - Region Zachodni
- Zwiększenie przepustowości wybranych linii kolejowych poprzez optymalizację urządzeń sterowania ruchem kolejowym i układów stacyjnych - IZ Częstochowa
- Zwiększenie przepustowości wybranych linii kolejowych poprzez optymalizację urządzeń sterowania ruchem kolejowym i układów stacyjnych - IZ Siedlce
- Zwiększenie przepustowości wybranych linii kolejowych poprzez optymalizację urządzeń sterowania ruchem kolejowym i układów stacyjnych - linia 353 odcinek Poznań główny - Inowrocław
- Zwiększenie przepustowości wybranych linii kolejowych poprzez optymalizację urządzeń sterowania ruchem kolejowym i układów stacyjnych - linia kolejowa nr 131, odcinek Bydgoszcz - Maksymilianowo
- Zwiększenie przepustowości wybranych linii kolejowych poprzez optymalizację urządzeń sterowania ruchem kolejowym i układów stacyjnych - linie nr 18 i nr 201
CEL PROJEKTU
Zwiększenie przepustowości wybranych linii kolejowych poprzez optymalizację urządzeń srk i układów stacyjnych.
GRUPY DOCELOWE
- ogół społeczeństwa, mieszkańcy najbliższego otoczenia inwestycji oraz całego regionu,
- przewoźnicy oraz inni kontrahenci,
- media lokalne, regionalne, branżowe i ogólnopolskie,
- administracja rządowa i samorządowa,
- organizacje pozarządowe.
WARTOŚĆ PROJEKTU
257 688 763,23 PLN
WARTOŚĆ DOFINANSOWANIA Z BUDŻETU PAŃSTWA
163 850 149,18 PLN
CZAS REALIZACJI PROJEKTU
2016 - 2024