Powrót

Zwiększenie przepustowości wybranych linii kolejowych poprzez optymalizację urządzeń sterowania ruchem kolejowym i układów stacyjnych

Oznaczenie: Logo PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., barwy Rzeczpospolitej Polskiej, godło Polski

W RAMACH PROJEKTU REALIZOWANE SĄ NASTĘPUJĄCE ZADANIA:

  • Odbudowa mijanki na lk 70 na szlaku Chmielnik - Grzybów
  • Poprawa przepustowości na linii nr 8 na odcinku Kozłów-Kraków
  • Prace na lk 14 na odc Leszno-Głogów w ramach zwiększenia przepustowości
  • Przebudowa rozjazdów nr 49 i 51 w st Warszawa Rembertów
  • Zabudowa dodatkowych rozjazdów na st Bednary w celu poprawy przepustowości na lk 15
  • Zabudowa samoczynnej blokady liniowej na linii kolejowej nr 545
  • Zwiększenie przepustowości na st Warszawa Główna Towarowa oraz na liniach przyległych
  • Zwiększenie przepustowości na wybranych stacjach linii 353 na odc Poznań - Inowrocław
  • Zwiększenie przepustowości wybranych linii kolejowych IZ Ostrów Wlkp
  • Zwiększenie przepustowości wybranych linii kolejowych poprzez optymalizację urządzeń srk i układów stacyjnych - Region Śląski
  • Zwiększenie przepustowości wybranych linii kolejowych poprzez optymalizację urządzeń srk i układów stacyjnych - Region Zachodni
  • Zwiększenie przepustowości wybranych linii kolejowych poprzez optymalizację urządzeń sterowania ruchem kolejowym i układów stacyjnych - IZ Częstochowa
  • Zwiększenie przepustowości wybranych linii kolejowych poprzez optymalizację urządzeń sterowania ruchem kolejowym i układów stacyjnych - IZ Siedlce
  • Zwiększenie przepustowości wybranych linii kolejowych poprzez optymalizację urządzeń sterowania ruchem kolejowym i układów stacyjnych - linia 353 odcinek Poznań główny - Inowrocław
  • Zwiększenie przepustowości wybranych linii kolejowych poprzez optymalizację urządzeń sterowania ruchem kolejowym i układów stacyjnych - linia kolejowa nr 131, odcinek Bydgoszcz - Maksymilianowo
  • Zwiększenie przepustowości wybranych linii kolejowych poprzez optymalizację urządzeń sterowania ruchem kolejowym i układów stacyjnych - linie nr 18 i nr 201

CEL PROJEKTU

Zwiększenie przepustowości wybranych linii kolejowych poprzez optymalizację urządzeń srk i układów stacyjnych.

GRUPY DOCELOWE

  • ogół społeczeństwa, mieszkańcy najbliższego otoczenia inwestycji oraz całego regionu,
  • przewoźnicy oraz inni kontrahenci,
  • media lokalne, regionalne, branżowe i ogólnopolskie,
  • administracja rządowa i samorządowa,
  • organizacje pozarządowe.

WARTOŚĆ PROJEKTU

257 688 763,23 PLN

WARTOŚĆ DOFINANSOWANIA Z BUDŻETU PAŃSTWA

163 850 149,18 PLN

CZAS REALIZACJI PROJEKTU

2016 - 2024