Powrót
Przebudowa infrastruktury obsługi podróżnych na stacjach i przystankach - etap II
W RAMACH PROJEKTU REALIZOWANE SĄ NASTĘPUJĄCE ZADANIA:
- Budowa nowego przystanku Warszawa Jelonki Ulrychów wraz z przejściem podziemnym w ciągu ul Grodkowskiej
- Budowa nowej kładki na stacji kolejowej Morąg linia kolejowa nr 220 Olsztyn Główny - Bogaczewo
- Budowa przejścia pod torami z pochylniami na p o Warszawa Gołąbki na linii nr 3
- Budowa zachodniego przejścia pod torami na stacji Warszawa Gdańska
- Dostosowanie stacji Rydułtowy na linii kolejowej nr 140 do potrzeb osób o ograniczonej możliwości poruszania się wraz z adaptacją układu torowego
- Likwidacja platform przyschodowych i budowa dwóch wind elektrycznych w przejściu pod torami na przystanku osobowym Cieplewo km 314,325 LK nr 9
- Likwidacja platform przyschodowych i budowa dwóch wind elektrycznych w przejściu pod torami na przystanku osobowym Różyny km 311,653 LK nr 9
- Likwidacja platformy pionowej i budowa windy elektrycznej na peron 2 w przejściu pod torami na stacji Gdynia Chylonia km 26,120 LK nr 202
- Modernizacja peronów 1 i 2 na stacji Tomaszów Mazowiecki wraz z budową przejścia podziemnego łączącego peron nr 1 i peron 2
- Modernizacja peronu dwukrawędziowego na przystanku Wielkie Drogi na linii 94 Kraków Płaszów – Oświęcim
- Modernizacja peronu stacja Krosno Odrzańskie
- Rewitalizacja wybranych przystanków na linii kolejowej nr 36 Kulesze Kościelne
- Rewitalizacja wybranych przystanków na linii kolejowej nr 36 na stacji Sokoły
- Rewitalizacji wybranych przystanków na linii kolejowej nr 36 na po Kurpie
- Rewitalizacji wybranych przystanków na linii kolejowej nr 36 na stacji Śniadowo
- Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu kładki na stacji kolejowej Koniecpol do potrzeb osób o graniczonej możliwości poruszania się
- Wymiana 2 sztuk platform pionowych zabudowanych na stacji Nowy Dwór Mazowiecki
- Wymiana 3 szt platform pionowych zabudowanych na st Grodzisk Mazowiecki
CEL PROJEKTU
- unowocześnienie infrastruktury pasażerskiej i dostosowanie jej do obsługi osób o ograniczonych możliwościach poruszania się,
- realizacja postulatów mieszkańców i pasażerów.
GRUPY DOCELOWE
- ogół społeczeństwa, mieszkańcy najbliższego otoczenia inwestycji oraz całego regionu,
- przewoźnicy oraz inni kontrahenci,
- media lokalne, regionalne, branżowe i ogólnopolskie,
- administracja rządowa i samorządowa,
- organizacje pozarządowe.