Powrót
Poprawa bezpieczeństwa i likwidacja zagrożeń eksploatacyjnych na sieci kolejowej
W RAMACH PROJEKTU REALIZOWANE SĄ NASTĘPUJĄCE ZADANIA:
- Budowa budynku LCS Lubartów na linii nr 30 z przeniesieniem i adaptacją istniejących urządzeń srk do nowej lokalizacji
- Budowa dwóch przepustów masywnych na linii nr 108 Stróże - Krościenko w km 38,123 39,390
- Budowa kabla światłowodowego urządzeń radiołączności oraz blokady liniowej na linii nr 33 Kutno - Brodnica na odcinku Sierpc - Brodnica
- Budowa kolejowo-drogowego skrzyżowania dwupoziomowego na linii 353 w rejonie st Pobiedziska
- Budowa mostu stalowego w km 155,601 tor nr 2 na linii nr 068 Lublin – Przeworsk
- Budowa peronu przy wiadukcie ul Żeromskiego w Radomiu
- Budowa przejścia pod linią kolejową nr 996 w Świnoujściu
- Budowa przejścia pod torami 1,3,5 linii nr 61 Kielce - Fosowskie na stacji Częstochowa Stradom w ramach zadania Poprawa bezpieczeństwa i likwidacja ograniczeń eksploatacyjnych na sieci kolejowej
- Budowa przejścia podziemnego dla ruchu pieszo rowerowego w stacji Dąbrowa Górnicza Strzemieszyce w ramach projektu pn Poprawa bezpieczeństwa i likwidacja zagrożeń eksploatacyjnych na sieci kolejo
- Budowa przejścia rozjazdowego na podg Kucelinka w celu zwiększenia przepustowości na linii nr 61
- Dobudowa peronu na stacji Poznań Główny wraz z przebudową przejścia podziemnego
- Dostosowanie istniejacych rozjazdów w EOR na stacjach Staszów, Chmielnik na linii kolejowej nr 70 Włoszczowice -Chmielów i stacji Włoszczowice na linii kolejowej nr 73 Sitkówka Nowiny -Busko
- Dostosowanie toru do awaryjnego odstawiania uszkodzonych wagonów kolejowych przewożących towary niebezpieczne na stacji Łódź Olechów
- Dostosowanie toru do awaryjnego odstawiania uszkodzonych wagonów kolejowych przewożących towary niebezpieczne na stacji Międzylesie wraz z robotami towarzyszącymi
- Dostosowanie toru do awaryjnego odstawiania uszkodzonych wagonów przewożących materiały niebezpieczne na terenie IZ Częstochowa
- Dostosowanie urządzeń EOR do istniejących rozjazdów kolejowych na stacjach Bardo Przyłęk oraz Strzelin, linia nr 276 Wrocław Główny - Międzylesie
- Dostosowanie urządzeń przejazdowych do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 20 października 2015r poprzez wymianę urządzeń rogatkowych katA w km 28,127 linii 151
- Dostosowanie urządzeń srk na przejeździe kolejowo drogowym kat B w km 39 470 linii kolejowej nr 146 do nowobudowanej ścieżki pieszo rowerowej
- Elektryfikacja torów nr 309,310,311,312,313 i 315 na stacji Zajączkowo Tczewskie wraz z dostosowaniem urządzeń sterowania ruchem kolejowym
- Elektryfikacja toru nr 5 w stacji Szastarka linia kolejowa nr 68 Lublin Przeworsk
- Instalacja komputerowego systemu samoczynnej sygnalizacji przejazdowej jak do kat B na przejeździe w km 49,956 ( w ciagu ulicy Rzecznej w Płocku) na linii 33
- Kompleksowa wymiana nawierzchni toru nr 1 na linii 208 km 193,240-195,390 i 199,050-199,900
- Kompleksowa wymiana nawierzchni w torze nr 3 w stacji Gryfino
- Likwidacja ograniczeń eksploatacyjnych na stacji Zabrzeg Czarnolesie oraz na linii kolejowej nr 171 657 na odcinku Sosnowiec Dańdówka – Katowice Muchowiec – Panewnik
- Likwidacja zagrożeń eksploatacyjnych i wykonanie robót uzupełniających na liniach 31 32 i 43 wraz ze st Czeremcha
- Likwidacja zagrożeń i podniesienie funkcjonalności eksploatacyjnej na linii kolejowej 61 - ETAP II w ramach projektu Poprawa bezpieczeństwa i likwidacja zagrożeń eksploatacyjnych na sieci kolejowej
- Modernizacja mostu kratowego linia nr 203 Tczew- Kostrzyn km 341,375 na podstawie projektu wykonanego przez wykonawcę robót
- Modernizacja obiektów inżynieryjnych na linii nr 219 Szczytno-Ełk – mosty i przepusty
- Modernizacja peronu nr 1 na stacji Kielce
- Modernizacja przejazdu kat A km 35,282
- Modernizacja przejazdu kat A km 38,957 LK 108
- Modernizacja przejazdu kat D w km 38,119 LK 108
- Modernizacja torów Nr 4,6,5 w stacji Połaniec wraz z robotami towarzyszącymi
- Modernizacja torów głównych dodatkowych na stacji Gniezno w ramach projektu Poprawa bezpieczeństwa i likwidacja zagrożeń eksploatacyjnych na sieci kolejowe
- Modernizacja wiaduktu kolejowego (estakady) w km 38,359 linii kolejowej nr 302 Malczyce - Bolków
- Odbudowa kabla światłowodowego urządzeń łączności i radiołączności oraz do urządzeń SSP kategorii C w km 23,658 linii kolejowej nr 215
- Odbudowa nasypu na linii kolejowej 203 Kostrzyn - Tczew
- Odtworzenie połączenia kolejowego Hrebenne -Rawa Ruska z RP do Ukrainy linia kolejowa nr 69 Rejowiec-Hrebenne
- Podniesienie kategorii przejazdu kolejowo-drogowego w km 77,591 LK 357 Kotowo
- Poprawa bezpieczeństwa i likwidacja zagrożeń eksploatacyjnych na linii kolejowej nr 285 na odcinku Świdnica Kraszowice-Jedlina Zdrój
- Poprawa bezpieczeństwa i likwidacja zagrożeń eksploatacyjnych na sieci kolejowej - IZ Bydgoszcz
- Poprawa bezpieczeństwa i likwidacja zagrożeń eksploatacyjnych na sieci kolejowej - IZ Częstochowa
- Poprawa bezpieczeństwa i likwidacja zagrożeń eksploatacyjnych na sieci kolejowej - IZ Lublin
- Poprawa bezpieczeństwa i likwidacja zagrożeń eksploatacyjnych na sieci kolejowej - IZ Łódź
- Poprawa bezpieczeństwa i likwidacja zagrożeń eksploatacyjnych na sieci kolejowej - IZ Olsztyn
- Poprawa bezpieczeństwa i likwidacja zagrożeń eksploatacyjnych na sieci kolejowej - IZ Opole
- Poprawa bezpieczeństwa i likwidacja zagrożeń eksploatacyjnych na sieci kolejowej - IZ Ostrów Wielkopolski
- Poprawa bezpieczeństwa i likwidacja zagrożeń eksploatacyjnych na sieci kolejowej - IZ Rzeszów
- Poprawa bezpieczeństwa i likwidacja zagrożeń eksploatacyjnych na sieci kolejowej - IZ Tarnowskie Góry
- Poprawa bezpieczeństwa i likwidacja zagrożeń eksploatacyjnych na sieci kolejowej - IZ Zielona Góra
- Poprawa bezpieczeństwa i likwidacja zagrożeń eksploatacyjnych na sieci kolejowej - Prace na linii 68 - stacja Nowa Sarzyna
- Poprawa bezpieczeństwa i likwidacja zagrożeń eksploatacyjnych na sieci kolejowej – Prace na Moście Gdańskim w Warszawie
- Poprawa bezpieczeństwa i likwidacja zagrożeń eksploatacyjnych na sieci kolejowej - Region Śląski
- Poprawa bezpieczeństwa i likwidacja zagrożeń eksploatacyjnych na sieci kolejowej Region Zachodni
- Poprawa bezpieczeństwa i likwidacja zagrożeń eksploatacyjnych na sieci kolejowej na terenie Zakładu Linii Kolejowych w Sosnowcu
- Poprawa bezpieczeństwa i likwidacja zagrożeń eksploatacyjnych na sieci kolejowej-IRE2
- Poprawa bezpieczeństwa i likwidacja zagrożeń eksploatacyjnych na sieci kolejowej-IZ Kielce
- Poprawa bezpieczeństwa poprzez wzmocnienie podtorza w torze nr 2 w km 125,600 – 126,300 linii nr 61 Kielce – Fosowskie wraz z robotami towarzyszącymi
- Poprawa stanu infrastruktury kolejowej w stacji Pakość na linii nr 206 Inowrocław Rąbinek - Żnin
- Poprawa stanu infrastruktury w punktach ładunkowych - IRE Centralny
- Prace mające na celu poprawę bezpieczeństwa na istniejących skrzyżowaniach kolejowo-drogowych - zabudowa przejazdów kat B
- Prace mające na celu poprawę bezpieczeństwa poprzez zabudowę lub modernizację ssp - IRE Centralny
- Prace na linii 401 na odcinku Białuń - Rokita w ramach Poprawy bezpieczeństwa i likwidacji zagrożeń eksploatacyjnych na sieci kolejowej
- Prace na linii kolejowej E 65 w ramach projektu Poprawa bezpieczeństwa i likwidacji zagrożeń IZ Warszawa
- Prace na linii kolejoweJ E-65 Warszawa-Gdańsk-Gdynia - dostosowanie do prędkości pow 160 km_h - IZ Gdynia
- Prace na linii kolejoweJ E-65 Warszawa-Gdańsk-Gdynia - dostosowanie do prędkości pow 160 km_h - IZ Olsztyn
- Prace na linii kolejowej nr 108 mające na celu utrzymanie przejezdności wraz z przywróceniem parametrów eksploatacyjnych
- Prace na linii kolejowej nr 21 na odcinku Warszawa Wileńska - Zielonka
- Prace na linii kolejowej nr 216 na odcinku Działdowo – Olsztyn – budowa mijanki Kozłowo
- Prace na wybranych obiektach inżynieryjnych linii kolejowej nr 10 Legionowo - Tłuszcz - most w km 8,736
- Prace na wybranych obiektach inżynieryjnych linii kolejowej nr 10 Legionowo - Tłuszcz- wiadukt w km 5,541
- Prace rewitalizacyjne na linii nr 35 Ostrołęka - Szczytno, na odcinku Chorzele - Szymany
- Prace uzupełniające na linii 132 w zakresie nawierzchni torowej na szlaku Tarnów Opolski - Opole Groszowice
- Prace związane z poprawą stanu sieci trakcyjnej na lk 572
- Przebudowa przejazdów kolejowych na wybranych liniach kolejowych lk 61
- Przebudowa sieci trakcyjnej na lini kolejowej nr 61Kielce-Fosowskie na szlaku Małogoszc Ludynia tor nr 2
- Przebudowa stacji Dębno Lubuskie na linii nr 430 Kostrzyn – Barnówko
- Przebudowa układu torowego stacji Radom Wschodni poprzez zabudowę nowych rozjazdów wraz z przebudową infrastruktury towarzyszącej i innych powiązanych urządzeń
- Przebudowa wiaduktu kolejowego w km 8,862 linii kolejowej nr 140 Katowice Ligota – Nędza
- Przekwalifikowanie przejazdu z kat D do B w km 34,751 na linii kolejowej nr 64 wraz z zabudową urządzeń SSP
- Rewitalizacja infrastruktury pasażerskiej na stacji Włocławek w km 54,819 linii nr 18
- Rewitalizacja linii kolejowej nr 140 Katowice Ligota – Nędza tor nr 1 w km 51,125 - 57,750 wraz z robotami towarzyszącymi
- Rewitalizacja linii kolejowej nr 221 Olsztyn Gutkowo – Braniewo na odcinku Pieniężno- Braniewo w ramach projektu Poprawa bezpieczeństwa i likwidacja zagrożeń eksploatacyjnych na sieci kolejowej
- Rewitalizacja linii kolejowej nr 221 Olsztyn Gutkowo – Braniewo stacje Orneta, Pieniężno, szlak Pieniężno - Braniewo ETAP I
- Rewitalizacja linii kolejowej nr 404 Szczecinek — Kołobrzeg w km 30,900 – 34,370
- Rewitalizacja linii kolejowej nr 653 Katowice Muchowiec KMB – Katowice Ochojec KOC wraz z robotami towarzyszącymi
- Rewitalizacja linii kolejowej nr 670 Borowa Górka - Jaworzno Szczakowa T4B wraz z robotami towarzyszącymi w obrębie okręgu JSC stacja Jaworzno Szczakowa
- Rewitalizacja linii kolejowej nr 79 Padew - Wola Baranowska w ramach prac przy rozbudowie terminala LHS w Woli Baranowskiej
- Rewitalizacja mostu kolejowego w km 35,764 na linii kolejowej nr 358 Zbąszynek-Gubin w ramach projektu Poprawa bezpieczeństwa i likwidacja zagrożeń eksploatacyjnych na sieci kolejowej
- Rewitalizacja obiektu inżynieryjnego w km 18,381 na linii 138 Oświęcim - Katowice wraz z robotami towarzyszącymi
- Rewitalizacja oświetlenia zewnętrznego na stacji Lublin Tatary
- Rewitalizacja peronów na linii kolejowej nr 25 Ł-D odc Tomaszów Mazowiecki - Skarżysko-Kamienna
- Rewitalizacja peronu nr 1 na stacji Opoczno linii kolejowej nr 25 Łódź Kaliska - Dębica
- Rewitalizacja przejścia podziemnego oraz wiat peronowych w stacji Jawor na linii kolejowej nr 137
- Rewitalizacja rozjazdów w stacji Dębica i Łańcut linia nr 91
- Rewitalizacja sieci trakcyjnej i oświetlenia zewnętrznego w torach nr 105, 109, 111 na stacji Lublin Towarowa
- Rewitalizacja sieci trakcyjnej w stacjach Gogolin, Górażdże, Przywory Opolskie LK 136 Kędzierzyn-Koźle - Opole Groszowice oraz na LK 978 Przywory Opolskie - Chorula Cementownia Górażdże
- Rewitalizacja sieci trakcyjnej w torach nr 39, 41, 41a na stacji Dęblin Towarowy
- Rewitalizacja torów nr 85 i 85A na linii kolejowej nr 20 Warszawa Główna Towarowa - Warszawa Praga
- Rewitalizacja toru nr 1 linii kolejowej nr 741 Mimowola – Jaksice w km -0,010 - 8,384
- Rewitalizacja toru nr 1 na stacji Szarbków linia nr 73 z robotami towarzyszącymi
- Rewitalizacja toru nr 2 km 151,900-153,000 linii kolejowej nr 68
- Rewitalizacja toru nr 2 w km 0,010-7,100 linii nr 741 Mimowola – Jaksice
- Rewitalizacja toru nr 2 w km 318,640-321,030 linii nr 131 Chorzów Batory - Tczew
- Rewitalizacja toru nr 4 w stacji Pabianice i toru nr 4 w stacji Koluszki
- Usunięcie kolizji w ramach rewitalizacji linii kolejowych nr 694-157-190-191 Bronów – Bieniowiec – Skoczów – Goleszów – Cieszyn-Wisła Głębce
- Wykonanie oświetlenia zewnętrznego przy torze nr 15 oraz głowic rozjazdowych Parku Zachodniego i placu magazynowego stacja Dęblin linia nr 7 Warszawa Wschodnia Osobowa - Dorohusk
- Wykonanie robót obejmujacych przebudowę sieci trakcyjnej na linii kolejowej nr 8 Warszawa Zachodnia - Kraków Główny
- Wykonanie robót obejmujących przebudowę sieci trakcyjnej linii kolejowej nr 8 (Warszawa Zachodnia - Kraków Główny)
- Wykonanie robót obejmujących przebudowę sieci trakcyjnej na linii kolejowej nr 8 Warszawa Zachodnia - Kraków Główny na szlaku Tunel - Miechów tor nr 1
- Zabudowa dodatkowych punktów liczących na przejeździe kolejowym kat A w km 324,528 ( linia 009 Warszawa - Gdańsk Główny )
- Zabudowa kabla światłowodowego i kabla TKM wraz z uruchomieniem łączności zapowiadawczej i strażnicowej dla linii 221 Olsztyn Gutkowo – Braniewo na odcinku Dobre Miasto – Braniewo
- Zabudowa urządzeń EOR na stacji Dęblin linii nr 7 wraz z dokumentacją projektową
- Zabudowa urządzeń ssp kat B wraz z urządzeniami TVU oraz robotami towarzyszącymi branży Elektroenergetyki w związku ze zmianą kategorii przejazdu z kat D na kat B na przejeździe w km 82,483 linii
- Zmiana kat A B i przebudowa urządzeń na przejeździe w km 89,340 linii kolejowej nr 96 Tarnów - Leluchów
- Zmiana kategorii przejazdu kolejowo-drogowego z A na B w Przemyślu Pikulicach, w km 4,675 linii nr 102
CEL PROJEKTU
Projekt ma na celu poprawę bezpieczeństwa i likwidacja zagrożeń eksploatacyjnych na sieci kolejowej.
GRUPY DOCELOWE
- ogół społeczeństwa, mieszkańcy najbliższego otoczenia inwestycji oraz całego regionu,
- przewoźnicy oraz inni kontrahenci,
- media lokalne, regionalne, branżowe i ogólnopolskie,
- administracja rządowa i samorządowa,
- organizacje pozarządowe.
WARTOŚĆ PROJEKTU
2 085 183 514,72 PLN
WARTOŚĆ DOFINANSOWANIA Z BUDŻETU PAŃSTWA
1 614 503 247,43 PLN
CZAS REALIZACJI PROJEKTU
2016 - 2025