Powrót

Poprawa bezpieczeństwa i likwidacja zagrożeń eksploatacyjnych na sieci kolejowej

Oznaczenie: Logo PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., barwy Rzeczpospolitej Polskiej, godło Polski

DATA PODPISANIA UMOWY O DOFINANSOWANIE

Umowa z Ministerstwem Infrastruktury nr 3/DTK/2017 z dnia 17 kwietnia 2017 roku (wraz z późniejszymi aneksami).

RODZAJ DOTACJI BUDŻETOWEJ

 Krajowy Program Kolejowy (KPK) do 2030 roku.


POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA I LIKWIDACJA ZAGROŻEŃ EKSPLOATACYJNYCH NA SIECI KOLEJOWEJ – ETAP II


ZAKRES PROJEKTU

Program inwestycyjny PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. pozwoli podwyższyć poziom bezpieczeństwa na m.in. przejazdach kolejowo-drogowych w Polsce.

CELE PROJEKTU

  • zwiększenie poziomu bezpieczeństwa, 
  • utrzymanie przejezdności linii kolejowej, 
  • zwiększenie regularności kursowania pociągów,
  • podniesienie prędkości pociągów.

GRUPY DOCELOWE

  • ogół społeczeństwa, mieszkańcy najbliższego otoczenia inwestycji oraz całego regionu, 
  • przewoźnicy oraz inni kontrahenci, 
  • media lokalne, regionalne, branżowe i ogólnopolskie, 
  • administracja rządowa i samorządowa, 
  • organizacje pozarządowe.

EFEKTY REALIZACJI PROJEKTU

  • poprawa bezpieczeństwa,
  • zmniejszenie kosztów eksploatacyjnych i utrzymania infrastruktury kolejowej,
  • zapewnienie stabilności rozkładu jazdy dla pociągów pasażerskich i towarowych,
  • polepszenie oferty przewozowej poprzez zwiększenie potencjału transportu kolejowego w przewozie ładunków jako ekologicznej i przyjaznej dla środowiska gałęzi transportu,
  • poprawa komfortu jazdy poprzez zmianę toru z klasycznego na bezstykowy.

DATA PODPISANIA UMOWY O DOFINANSOWANIE

Umowa z Ministerstwem Infrastruktury nr 3/DTK/2017 z dnia 17 kwietnia 2017 roku (wraz z późniejszymi aneksami).

RODZAJ DOTACJI BUDŻETOWEJ

Krajowy Program Kolejowy (KPK) do 2030 roku.

CAŁKOWITY KOSZT REALIZACJI PROJEKTU/WARTOŚĆ DOFINANSOWANIA Z BUDŻETU PAŃSTWA *

379 340 760,77 PLN

CZAS REALIZACJI PROJEKTU *

2024 - 2030


* Źródło: Aktualizacja Szczegółowego Planu Realizacji Krajowego Programu Kolejowego do 2030 roku z dn. 28.10.2024 r.


PRACE INWESTYCYJNE NA LINII KOLEJOWEJ NR 276 WROCŁAW - MIĘDZYLESIE


ZAKRES PROJEKTU

Zadanie obejmuje rewitalizację linii kolejowej nr 276 Wrocław Główny – Międzylesie wraz z robotami towarzyszącymi w celu ujednolicenia stanu technicznego i likwidacji asymetrii prędkości maksymalnych.

Projekt obejmuje:

  • Prace na linii kolejowej nr 276 Wrocław – Międzylesie - rewitalizacja torów wraz z robotami towarzyszącymi na terenie Zakładu Linii Kolejowych we Wrocławiu od km 2,700 do km 10,700
  • Prace na linii kolejowej nr 276 Wrocław – Międzylesie - rewitalizacja torów wraz z robotami towarzyszącymi na terenie Zakładu Linii Kolejowych w Opolu od km 37,573 do km 91,400
  • Prace na linii kolejowej nr 276 Wrocław – Międzylesie - rewitalizacja torów wraz z robotami towarzyszącymi na terenie Zakładu Linii Kolejowych w Wałbrzychu od km 91,400 do km 129,523

CELE PROJEKTU

Głównym celem przedsięwzięć jest poprawa stanu podtorza, nawierzchni kolejowej, obiektów inżynieryjnych, urządzeń sterowania ruchem kolejowym i telekomunikacji oraz elektroenergetyki. Roboty mają na celu poprawę stanu technicznego infrastruktury, a ich realizacja wpłynie na poprawę bezpieczeństwa oraz zmniejszenie kosztów eksploatacyjnych i utrzymania infrastruktury kolejowej, ponoszonych przez Zakłady Linii Kolejowych. W rezultacie możliwe będzie podniesienie prędkości pociągów pasażerskich z 80 km/h do 120 km/h oraz pociągów towarowych do 100 km/h (w wybranych lokalizacjach). Wykonanie przedmiotowych robót jest więc niezbędne dla zachowania przejezdności i poprawy przepustowości linii kolejowej nr 276 Wrocław Główny – Międzylesie, a także poprawy bezpieczeństwa ruchu kolejowego, drogowego i pieszego na przejazdach kolejowo-drogowych.

Projekt ma na celu poprawę bezpieczeństwa i likwidację zagrożeń eksploatacyjnych na sieci kolejowej zarządzanej przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A

GRUPY DOCELOWE

  • ogół społeczeństwa, mieszkańcy najbliższego otoczenia inwestycji oraz całego regionu,
  • przewoźnicy (obsługujący przewozy w ramach korytarza tranzytowego Republika Czeska – Niemcy (Lichkov/Międzylesie – Wrocław – Węgliniec/Horka) oraz inni kontrahenci. Udrożnienie podstawowych ciągów wywozowych kruszyw z rejonów załadunkowych zlokalizowanych w Piławie Górnej, Doboszowicach, Paczkowie, Ścinawce Średniej, Nowej Rudzie Słupiec, Bardzie Przyłęk stanowiących istotny generator potoków ruchu towarowego dla odbiorców zlokalizowanych w różnych częściach kraju. Linia kolejowa nr 276 jest jedną z kluczowych tras obsługujących ten rodzaj ładunków i wszelkie działania poprawiające przepustowość jest powiązane bezpośrednio z kosztami innych kontraktów budowlanych.

EFEKTY REALIZACJI PROJEKTU

  • poprawa poziomu bezpieczeństwa ruchu kolejowego i drogowego poprzez m.in. zmniejszenia liczby wypadków na przejazdach kolejowo-drogowych w poziomie szyn, 
  • sprawniejszy i bezpieczniejszy przeładunek towarów na inne środki transportu, 
  • zwiększenie parametrów i niezawodności obiektów inżynieryjnych, 
  • zwiększenie bezpieczeństwa ruchu towarowego, 
  • zwiększenie bezpieczeństwa ruchu pieszego w obrębie stacji i innych elementów infrastruktury kolejowej,
  • odwołanie ograniczeń prędkości i skrócenie czasu przejazdu pociągów, 
  • zaniechania wprowadzenia ograniczeń prędkości na przejazdach z iloczynem ruchu sięgającym wartości granicznych, 
  • zwiększenie przepustowości linii kolejowych. 

RODZAJ DOTACJI BUDŻETOWEJ

Krajowy Program Kolejowy (KPK) do 2030 roku.

CAŁKOWITY KOSZT REALIZACJI PROJEKTU/WARTOŚĆ DOFINANSOWANIA Z BUDŻETU PAŃSTWA *

147 934 321,56 PLN 

CZAS REALIZACJI PROJEKTU *

2024 - 2025

 

* Źródło: Aktualizacja Szczegółowego Planu Realizacji Krajowego Programu Kolejowego do 2030 roku z dn. 28.10.2024 r.


PRACE INWESTYCYJNE NA STACJACH I LINIACH KOLEJOWYCH


ZAKRES PROJEKTU

W ramach Prace inwestycyjne na stacjach i liniach kolejowych prowadzone są zadania inwestycyjne obejmujące województwa: śląskie, wielkopolskie, małopolskie, dolnośląskie, kujawsko-pomorskie, mazowieckie, lubelskie, podkarpackie, pomorskie, opolskie, takie jak: 

  • Prace na linii kolejowej w obrębie Rybnik Towarowy(rejon RTA) – Rybnik(rejon RbC);
  • Prace na linii kolejowej nr 281 Oleśnica – Chojnice, szlak Miłosław – Września, wraz z modernizacją przystanku Chwalibogowo;
  • Przebudowa sieci trakcyjnej na lk nr 8 (Warszawa Zachodnia - Kraków Główny) szl. Miechów-Słomniki tor 2;
  • Przebudowa wiaduktu kolejowego w km 25.455 linii kolejowej nr 291 Boguszów Gorce Wschód – Mieroszów;
  • Poprawa przepustowości linii nr 18 na odcinku Toruń - Bydgoszcz poprzez przebudowę głowic rozjazdowych w stacji Solec Kujawski;
  • Wydłużenie torów nr 301 i 303 na stacji Warszawa Gdańska;
  • Poprawa przepustowości na stacji Kobylnica na linii kolejowej nr 353 i linii kolejowej nr 394;
  • Prace na linii kolejowej nr 207 na odcinku Grudziądz – Gardeja;
  • Instalacja systemu zdalnego zwalniania i zamykania kluczy zależnościowych do obsługi bocznic na szlaku Studniska – Lubań Śląski linii kolejowej nr 274 wraz z robotami towarzyszącymi;
  • Elektryfikacja toru nr 4 na stacji Kraśnik;
  • Rozbiórka istniejącego i budowa nowego przepustu kolejowego w km 42,728 linii kolejowej nr 108 Stróże – Krościenko;
  • Prace w nawierzchni torowej na stacjach Dalekie, Pasieki linii kolejowej nr 29 i stacji Śniadowo linii kolejowej nr 36;
  • Kompleksowa wymiana nawierzchni torowej w torze nr 8 stacji Jaszczów;
  • Wydłużenie istniejącego przejścia podziemnego na stacji Buk zlokalizowanego na linii kolejowej nr 3 Warszawa Zachodnia - Kunowice w km 334,390;
  • Budowa półsamoczynnej blokady liniowej na szlaku Brusy - Lipusz na linii nr 211 w ramach przystosowania linii do prędkości 120 km/h;
  • Elektryfikacja toru nr 5 w stacji Sławięcice wraz z robotami towarzyszącymi;
  • Poprawa stanu infrastruktury kolejowej i urządzeń SRK na odcinku Warszawa Wschodnia – Warszawa Zachodnia.

CELE PROJEKTU

  • zwiększenie poziomu bezpieczeństwa, 
  • utrzymanie przejezdności linii kolejowej, 
  • zwiększenie regularności kursowania pociągów,
  • podniesienie prędkości pociągów.

GRUPY DOCELOWE

  • ogół społeczeństwa, mieszkańcy najbliższego otoczenia inwestycji oraz całego regionu, 
  • przewoźnicy oraz inni kontrahenci, 
  • media lokalne, regionalne, branżowe i ogólnopolskie, 
  • administracja rządowa i samorządowa, 
  • organizacje pozarządowe.

EFEKTY REALIZACJI PROJEKTU

  • poprawa bezpieczeństwa,
  • zmniejszenie kosztów eksploatacyjnych i utrzymania infrastruktury kolejowej,
  • zapewnienie stabilności rozkładu jazdy dla pociągów pasażerskich i towarowych,
  • polepszenie oferty przewozowej poprzez zwiększenie potencjału transportu kolejowego w przewozie ładunków jako ekologicznej i przyjaznej dla środowiska gałęzi transportu,
  • poprawa komfortu jazdy poprzez zmianę toru z klasycznego na bezstykowy.

DATA PODPISANIA UMOWY O DOFINANSOWANIE

Umowa z Ministerstwem Infrastruktury nr 3/DTK/2017 z dnia 17 kwietnia 2017 roku (wraz z późniejszymi aneksami).

RODZAJ DOTACJI BUDŻETOWEJ

Krajowy Program Kolejowy (KPK) do 2030 roku.

CAŁKOWITY KOSZT REALIZACJI PROJEKTU/WARTOŚĆ DOFINANSOWANIA Z BUDŻETU PAŃSTWA *

170 597 303,78 PLN

CZAS REALIZACJI PROJEKTU *

2024 - 2028 


* Źródło: Aktualizacja Szczegółowego Planu Realizacji Krajowego Programu Kolejowego do 2030 roku z dn. 28.10.2024 r.


PRACE INWESTYCYJNE W ZAKRESIE PRZEJAZDÓW KOLEJOWO-DROGOWYCH


ZAKRES PROJEKTU

W ramach zadania Prace inwestycyjne w zakresie przejazdów kolejowo-drogowych prowadzone są prace w województwach: wielkopolskim, małopolskim, pomorskim, świętokrzyskim, podlaskim, śląskim, w tym min. 

  • Modernizacja przejazdu kolejowo-drogowego na linii 272 Kluczbork - Poznań Główny w km 32.901 – Piaski; 
  • Budowa ścieżki rowerowej w obrębie przejazdu kolejowo-drogowego w km 5,689 linii kolejowej nr 211 w miejscowości Klawkowo;
  • Prace inwestycyjne w zakresie instalacji oraz modernizacji urządzeń na wybranych przejazdach kolejowo-drogowych na terenie Zakładu Linii Kolejowych w Ostrowie Wielkopolskim;
  • Podniesienie kategorii przejazdów kolejowo-drogowych z kat. C do B na linii kolejowej nr 354 w km 75,259 oraz z kat. D do B na linii kolejowej nr 356 w km 9,120;
  • Przeniesienie sterowania przejazdem kolejowo-drogowym w km 202,108 linii kolejowej nr 8 na nastawnię dysponującą Radkowice;
  • Zabudowa urządzeń ssp na przejeździe i zmiana kategorii z "D" na "C" w km 79,950 na linii nr 31 Siedlce - Czeremcha, na szlaku Nurzec-Czeremcha;
  • Zabudowa urządzeń ssp na przejeździe i zmiana kategorii z "D" na "C" w km 40,913 na linii nr 32 Czeremcha-Białystok, na szlaku Bielsk Podlaski – Strabla;
  • Prace związane z przejazdami kolejowo-drogowymi na linii kolejowej nr 99;
  • Prace inwestycyjne w zakresie zmiany kategorii przejazdów z A do B wraz z instalacją urządzeń SSP na wybranych przejazdach kolejowo-drogowych linii kolejowej nr 139 na terenie Zakładu Linii Kolejowych w Sosnowcu.

CELE PROJEKTU

Celem projektu jest likwidacja zagrożeń eksploatacyjnych oraz poprawa bezpieczeństwa na przejazdach kolejowo-drogowych.

GRUPY DOCELOWE

  • ogół społeczeństwa, mieszkańcy najbliższego otoczenia inwestycji oraz całego regionu,
  • przewoźnicy oraz inni kontrahenci,
  • media lokalne, regionalne, branżowe i ogólnopolskie,
  • administracja rządowa i samorządowa,
  • organizacje pozarządowe.

EFEKTY REALIZACJI 

Zwiększenie bezpieczeństwa na przejazdach kolejowo-drogowych.

RODZAJ DOTACJI BUDŻETOWEJ

Krajowy Program Kolejowy (KPK) do 2030 roku.

CAŁKOWITY KOSZT REALIZACJI PROJEKTU/WARTOŚĆ DOFINANSOWANIA Z BUDŻETU PAŃSTWA *

28 621 009,54 PLN

CZAS REALIZACJI PROJEKTU *

2024 - 2025

 

* Źródło: Aktualizacja Szczegółowego Planu Realizacji Krajowego Programu Kolejowego do 2030 roku z dn. 28.10.2024 r.


PRACE INWESTYCYJNE NA WYBRANYCH LINIACH KOLEJOWYCH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO


ZAKRES PROJEKTU

W ramach zadania Prace inwestycyjne na wybranych liniach kolejowych na terenie województwa śląskiego prowadzone są prace w tym min. 

  • Optymalizacja układu rozjazdowego na podg. Panewnik wraz z budową nowego przejścia rozjazdowego na linii kolejowej nr 171 w km 39,500 i rewitalizacją toru nr 2 na odcinku Katowice Muchowiec - podg. Panewnik;
  • Rewitalizacja wiat sektorowych na peronie nr 2 i 3 oraz rewitalizacja przejścia pod torami w km 22,981 LK138 w stacji Mysłowice wraz z robotami towarzyszącymi;
  • Rewitalizacja linii kolejowej nr 117 w km 47,100 - 58,124 wraz z robotami towarzyszącymi.

CELE PROJEKTU

Celem projektu jest likwidacja zagrożeń eksploatacyjnych oraz poprawa bezpieczeństwa na przejazdach kolejowo-drogowych.

GRUPY DOCELOWE

  • ogół społeczeństwa, mieszkańcy najbliższego otoczenia inwestycji oraz całego regionu,
  • przewoźnicy oraz inni kontrahenci,
  • media lokalne, regionalne, branżowe i ogólnopolskie,
  • administracja rządowa i samorządowa,
  • organizacje pozarządowe.

EFEKTY REALIZACJI 

  • zmniejszenie kosztów bieżącego utrzymania infrastruktury,
  • zwiększenie bezpieczeństwa na przejazdach kolejowo-drogowych poprzez podwyższenie kategorii oraz wyposażenia w nowoczesne urządzenia zabezpieczające,
  • zwiększenie komfortu podróży.

DATA PODPISANIA UMOWY O DOFINANSOWANIE

Umowa z Ministerstwem Infrastruktury nr 3/DTK/2017 z dnia 17 kwietnia 2017 roku (wraz z późniejszymi aneksami).

RODZAJ DOTACJI BUDŻETOWEJ

Krajowy Program Kolejowy (KPK) do 2030 roku.

CAŁKOWITY KOSZT REALIZACJI PROJEKTU/WARTOŚĆ DOFINANSOWANIA Z BUDŻETU PAŃSTWA *

83 187 118,38 PLN

CZAS REALIZACJI PROJEKTU *

2024 - 2025

 

* Źródło: Aktualizacja Szczegółowego Planu Realizacji Krajowego Programu Kolejowego do 2030 roku z dn. 28.10.2024 r.


PRACE INWESTYCYJNE NA LINII KOLEJOWEJ NR 309 KŁODZKO NOWE - KUDOWA ZDRÓJ


ZAKRES PROJEKTU

Prace związane z kompleksową wymianą nawierzchni torowej, poprawą stanu technicznego obiektów inżynieryjnych, prace na przejazdach oraz wymiana liniowych i stacyjnych urządzeń srk.

CELE PROJEKTU

  • zwiększenie prędkości,
  • zmniejszenie kosztów obsługi i utrzymania linii,
  • poprawa bezpieczeństwa ruchu kolejowego poprzez zabudowę nowoczesnych stacyjnych i przejazdowych systemów srk,
  • uatrakcyjnienie oferty przejazdowej.

GRUPY DOCELOWE PROJEKTU

  • ogół społeczeństwa, mieszkańcy najbliższego otoczenia inwestycji oraz całego regionu,
  • przewoźnicy oraz inni kontrahenci,
  • media lokalne, regionalne, branżowe i ogólnopolskie,
  • administracja rządowa i samorządowa,
  • organizacje pozarządowe.

EFEKTY REALIZACJI 

  • zwiększenie prędkości do 120 km/h (na wybranych odcinkach), 
  • zmniejszenie kosztów bieżącego utrzymania infrastruktury,
  • zwiększenie bezpieczeństwa na przejazdach kolejowo-drogowych poprzez podwyższenie kategorii oraz wyposażenia w nowoczesne urządzenia zabezpieczające,
  • zwiększenie komfortu podróży.

DATA PODPISANIA UMOWY O DOFINANSOWANIE

Umowa z Ministerstwem Infrastruktury nr 3/DTK/2017 z dnia 17 kwietnia 2017 roku (wraz z późniejszymi aneksami).

RODZAJ DOTACJI BUDŻETOWEJ

Krajowy Program Kolejowy (KPK) do 2030 roku.

CAŁKOWITY KOSZT REALIZACJI PROJEKTU/WARTOŚĆ DOFINANSOWANIA Z BUDŻETU PAŃSTWA *

105 182 364,84 PLN 

CZAS REALIZACJI PROJEKTU *

2024 - 2026


* Źródło: Aktualizacja Szczegółowego Planu Realizacji Krajowego Programu Kolejowego do 2030 roku z dn. 28.10.2024 r.


PRACE INWESTYCYJNE NA LINII KOLEJOWEJ NR 27 NA ODCINKU NASIELSK – SIERPC


ZAKRES PROJEKTU

Zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania w podziale branżowym: nawierzchnia kolejowa i podtorze; obiekty inżynieryjne; perony; przejazdy kolejowo-drogowe; urządzenia sterowania ruchem kolejowym i telekomunikacja; energetyka nietrakcyjna; inne roboty, (np. usunięcie drzew i krzewów, rozbiórki, ogrodzenia itp.). 

CELE PROJEKTU

Głównym celem przedmiotowego zadania jest dostosowanie infrastruktury torowej do planowanego podniesienia maksymalnej prędkości do V=120 kmh dla autobusów szynowych, V=100 km/h dla pociągów pasażerskich i V=80 km/h dla pociągów towarowych na odcinku linii nr 27 od km 47,000 do km 88,020 oraz poprawa stanu technicznego infrastruktury kolejowej na linii wraz z poprawą dostępności infrastruktury pasażerskiej.

GRUPY DOCELOWE PROJEKTU

  • ogół społeczeństwa, mieszkańcy najbliższego otoczenia inwestycji oraz całego regionu,
  • przewoźnicy oraz inni kontrahenci,
  • media lokalne, regionalne, branżowe i ogólnopolskie,
  • administracja rządowa i samorządowa,
  • organizacje pozarządowe.

EFEKTY REALIZACJI 

  • podniesienie maksymalnej prędkości eksploatacyjnej,
  • poprawa dostępności infrastruktury pasażerskiej,
  • poprawa stanu technicznego infrastruktury kolejowej,
  • poprawa bezpieczeństwa,
  • likwidacja zagrożeń eksploatacyjnych.

RODZAJ DOTACJI BUDŻETOWEJ

Krajowy Program Kolejowy (KPK) do 2030 roku.

CAŁKOWITY KOSZT REALIZACJI PROJEKTU/WARTOŚĆ DOFINANSOWANIA Z BUDŻETU PAŃSTWA *

10 010 000,00 PLN 

CZAS REALIZACJI PROJEKTU *

2024 - 2026


* Źródło: Aktualizacja Szczegółowego Planu Realizacji Krajowego Programu Kolejowego do 2030 roku z dn. 28.10.2024 r.


POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA I LIKWIDACJA ZAGROŻEŃ EKSPLOATACYJNYCH NA SIECI KOLEJOWEJ


ZAKRES PROJEKTU

Program inwestycyjny PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. pozwoli podwyższyć poziom bezpieczeństwa m.in. na przejazdach kolejowo-drogowych w Polsce.

CELE PROJEKTU

  • zwiększenie poziomu bezpieczeństwa,
  • utrzymanie przejezdności linii kolejowej, 
  • zwiększenie regularności kursowania pociągów,
  • podniesienie prędkości pociągów.

GRUPY DOCELOWE

  • ogół społeczeństwa, mieszkańcy najbliższego otoczenia inwestycji oraz całego regionu, 
  • przewoźnicy oraz inni kontrahenci, 
  • media lokalne, regionalne, branżowe i ogólnopolskie, 
  • administracja rządowa i samorządowa, 
  • organizacje pozarządowe.

EFEKTY REALIZACJI PROJEKTU

  • poprawa bezpieczeństwa,
  • zmniejszenie kosztów eksploatacyjnych i utrzymania infrastruktury kolejowej,
  • Zapewnienie stabilności rozkładu jazdy dla pociągów pasażerskich i towarowych,
  • Polepszenie oferty przewozowej poprzez zwiększenie potencjału transportu kolejowego w przewozie ładunków jako ekologicznej i przyjaznej dla środowiska gałęzi transportu.

DATA PODPISANIA UMOWY O DOFINANSOWANIE

Umowa z Ministerstwem Infrastruktury nr 3/DTK/2017 z dnia 17 kwietnia 2017 roku (wraz z późniejszymi aneksami).

RODZAJ DOTACJI BUDŻETOWEJ

Krajowy Program Kolejowy (KPK) do 2030 roku.

CAŁKOWITY KOSZT REALIZACJI PROJEKTU/WARTOŚĆ DOFINANSOWANIA Z BUDŻETU PAŃSTWA *

1 072 389 003,05 PLN 

WARTOŚĆ DOFINANSOWANIA Z BUDŻETU PAŃSTWA *

97 811 980,92 PLN

CZAS REALIZACJI PROJEKTU *

2024 - 2030 


* Źródło: Aktualizacja Szczegółowego Planu Realizacji Krajowego Programu Kolejowego do 2030 roku z dn. 28.10.2024 r.