Powrót
Projekty budżetowe
Lista projektów
Budowa lub przebudowa infrastruktury kolejowej zapewniającej dojazd do gmin: Nowa Wieś Lęborska, Lębork, Wicko, Łeba, Wejherowo, Choczewo, Gniewino i Krokowa (...) Budowa łącznicy kolejowej wraz z przystankiem osobowym w ciągu linii kolejowych nr 97 Skawina – Żywiec i nr 98 Sucha Beskidzka – Chabówka Budowa nowej linii kolejowej Podłęże – Szczyrzyc – Tymbark/Mszana Dolna oraz modernizacja istniejącej linii kolejowej nr 104 Chabówka – Nowy Sącz – Etap I: prace przygotowawcze Likwidacja wąskich gardeł poprzez poprawę stanu technicznego obiektów inżynieryjnych Modernizacja infrastruktury kolejowej w obrębie peronów stacji Poznań Główny po stronie zachodniej z dostosowaniem jej do obsługi osób niepełnosprawnych Modernizacja linii kolejowej nr 25 na odcinku Skarżysko Kamienna – Ocice Modernizacja linii kolejowej nr 273 na odcinku Głogów – Zielona Góra – Rzepin – Dolna Odra Modernizacja linii kolejowej nr 274 Wrocław – Zgorzelec na odcinku Wrocław – Jelenia Góra Modernizacja linii kolejowej nr 4 – Centralna Magistrala Kolejowa Modernizacja linii kolejowej nr 8 Radom – Kielce Modernizacja linii kolejowej nr 91 Kraków Główny Osobowy – Medyka i linii nr 92 Przemyśl – Medyka, odcinek Rzeszów – granica państwa Modernizacja linii kolejowej Rzeszów – Warszawa przez Kolbuszową, etap II Modernizacja stacji Libiąż na linii kolejowej nr 93 Trzebinia - Zebrzydowice Poprawa bezpieczeństwa i likwidacja zagrożeń eksploatacyjnych na sieci kolejowej Poprawa bezpieczeństwa i likwidacja zagrożeń eksploatacyjnych na sieci kolejowej - etap II Poprawa dostępności przejścia granicznego Terespol-Brześć, Etap 1 - Rozbudowa układu torów o prześwicie 1520 mm stacji Terespol Poprawa funkcjonalności stacji Szymankowo poprzez zabudowę torów ochronnych dla toru 4 Poprawa spójności sieci kolejowej poprzez budowę łącznic Poprawa stanu technicznego infrastruktury kolejowej w rejonach przygranicznych Poprawa stanu technicznego infrastruktury kolejowej w rejonach przejść granicznych, w tym toru szerokiego Poprawa stanu technicznego obiektów inżynieryjnych Prace na liniach kolejowych nr 408 i 409 Szczecin Główny – Granica państwa (Tantow) Prace na liniach nr 353, 206, 544 Poznań Wschód – Dziarnowo – Inowrocław Rąbinek oraz Zamków – Borysławice Prace na linii nr 353 na odcinku Jabłonowo Pom – Iława – Olsztyn – Korsze Prace na linii kolejowej nr 96 na odcinku Tarnów - Muszyna Prace na linii kolejowej 273 na odcinku Rudna Gwizdanów – Głogów (tor nr 2) Prace na linii kolejowej nr 169 na odcinku Tychy – Orzesze Jaśkowice Prace na linii nr 7 na odcinku Lublin – Dorohusk Prace na Obwodnicy Towarowej Poznania Prace na odcinku Kościerzyna - Gdynia Prace na podstawowych ciągach pasażerskich (E 30 i E 65) na obszarze Śląska, etap IIA: linia E 30 stacja Gliwice Łabędy Projekty ograniczające oddziaływanie linii kolejowych na środowisko Przebudowa infrastruktury obsługi podróżnych na stacjach i przystankach Przebudowa infrastruktury obsługi podróżnych na stacjach i przystankach - etap II Rewitalizacja linii kolejowej nr 61 i 572 na odcinku Włoszczowa Północ – Częstochowa Stradom Rewitalizacja linii kolejowej nr 131 Chorzów Batory – Tczew, odcinek Bydgoszcz Główna – Tczew Rewitalizacja linii kolejowej nr 131 Chorzów Batory – Tczew, odcinek Bydgoszcz Główna – Zduńska Wola – Chorzów Batory Rewitalizacja linii kolejowej nr 181 Herby Nowe - Oleśnica na odcinku Kępno - Oleśnica z elektryfikacją Rządowy Program wsparcia zadań zarządców infrastruktury kolejowej, w tym w zakresie utrzymania i remontów, do 2023 roku Rządowy Program wsparcia zadań zarządców infrastruktury kolejowej, w tym w zakresie utrzymania i remontów, do 2028 roku Udrożnienie podstawowych ciągów wywozowych w ruchu towarowym na terenie Śląska, etap IV L149 11,120-18,414, L200 0,000-4,630, L141 1,969-5,325, L62 78,100-85,040 Udrożnienie podstawowych ciągów wywozowych z Dolnego Śląska Udrożnienie podstawowych ciągów wywozowych z Dolnego Śląska - etap II Udrożnienie podstawowych ciągów wywozowych z Górnego Śląska Udrożnienie podstawowych ciągów wywozowych z Górnego Śląska - etap II Wymiana nawierzchni wraz z robotami towarzyszącymi na linii kolejowej nr 272 Kluczbork – Poznań, odcinek Kórnik – Poznań Główny wraz z przebudową mostu stalowego na rzece Warcie na stacji Poznań Starołęka w km 196,254 Zwiększenie dostępności magistrali E 20 i C-E 20 poprzez poprawę stanu technicznego przyległych linii kolejowych Zwiększenie kolejowej dostępności regionów atrakcyjnych turystycznie Zwiększenie przepustowości i innych parametrów wybranych linii kolejowych Zwiększenie przepustowości wybranych linii kolejowych poprzez optymalizację urządzeń sterowania ruchem kolejowym i układów stacyjnych Zwiększenie przepustowości wybranych stacji kolejowych i posterunków ruchu